کتاب دو هزار و یک ختم (ختومات قرآنی، اسماء الله، ادعیه، اوراد، اذکار، نماز، روزه و ...)
تدوین: احمد تقدسی نیا
ناشر : ائمه (علیهم السلام)
وزیری جلد سخت
1007 صفحه

مصابیح‏‌الجنان، دائره المعارفى عبادى است که هر انسان مسلمان، از بدو تولد تا پس از مرگ، با آن‏ها سر و کار دارد. این کتاب یکى از ارزشمندترین آثار مولف دانشمند آن است که عمرى را در تحقیق پیرامون ادعیه امامان معصوم (ع) سپرى کرده است.

جهت حفظ اموال از بدی: حضرت علی ابن الحسین (ع) فرمود : حضرت رسول (ص) فرمودند : هرکس چهار آیه از اول سوره ی بقره و آیت الکرسی را تا العلی العظیم یا دو آیه بعد از آن ، و سه آیه ی آخر سوره ی بقره را بخواند ، بدی در خود و در مالش نمی بیند ، شیطان نزدیک او نمی آید و قرآن را فراموش نمی کند .

ختم جهت عافیت چشم : حضرت امیرالمومنین (ع) فرمودند : کسی که چشمش آسیب دیده است ، آیت الکرسی بخواند و در خاطر خود قرار دهد ، برطرف می شود ، و به توفیق الهی عافیت می یابد ، انشاالله .

جهت دخول در بهشت : حضرت امیر المومنین (ع) فرمود : رسول گرامی اسلام (ص) فرمودند : هرکس بعد از نماز واجب با نیت خالص و توجه به خدا و معنای آن و با حال وضو ، سوره ی مبارکه ی حمد و آیه الکرسی و آیه شهد الله و آیه قل اللهم را بخواند ، سبحانه و تعالی به ذات اعظم خود سوگند یاد کرده ، در بهترین جای بهشت به او جا دهم .

نامه اعمال در دست راست : حضرت امام صادق (ع) فرمودند :قرائت سوره ی طه را رها نکنید زیرا خدواند آن را دوست می دارد و دوست می دارد هر کس که آن را بخواند و هر کس که آن را بخواند و قرائت را ادامه دهد ، خداوند در روز قیامت نامه ی اعمالش را به دست راستش می دهد و گناهانی را که در اسلام عمل کرده محاسبه نمی کند و به قدری از اجر به او می بخشد تا راضی بشود .

https://www.radinbook.com/images/buybook.png